Friday, 22 May 2009

Double Tag Kill


It is the same tag, but I was tagged at two very different places, one at Facebook by Jeremy and Yunsin, one more by June from her blog.

Here goes!

WHAT WAS YOUR:
1. Last beverage: some Whey Protein!
2. Last phone call: Daniel, ask bout outing..
3. Last text message: Angel Goh! haha!monkey!
4. Last song you listened to: Kris Allen - No Boundaries (I'm an Adam's fan XD)
5. Last time you cried: at 3am last night cause I yawned too much =S

HAVE YOU EVER:
6. Dated someone twice: yup.
7. Been cheated on: umm..not sure.
8. Kissed someone & regretted it: nope.
9. Lost someone special: yea
10. Been depressed: oh damm yes!
11. Been drunk and threw up: I'm a sensible and controlled drinker =)



LIST THREE FAVORITE COLOURS:
12. Green
13. Blue
14. Black

THIS YEAR HAVE YOU: (2009)
15. Made a new friend: banyak!!
16. Fallen out of love: nope...
17. Laughed until you cried: oh yes! over dinner with James.
18. Met someone who changed you: yea! change to the bad? I don't know..
19. Found out who your true friends were: yea!
20. Found out someone was talking about you: yea, talk mostly good things HAHA!
21. Kissed anyone on your friend's list: Nope.
22. How many people on your friends list do you know in real life: All but 2 or 3
23. How many kids do you want to have: 2 will do!
24. Do you have any pets: my sister? she is a smart one!
25. Do you want to change your name?: maybe Ah Jun?
26. What did you do for your last birthday: I celebrate with a friend who born a day after me =)
27. What time did you wake up today: 10am just to see American Idol results.
28. What were you doing at midnight last night: at Kolot's house eating and teaching add maths.
29. Name something you CANNOT wait for: just to see my exam results in 10 hours time..
30. Last time you saw your Mother: before she went up and sleep an hour ago.
31. What is one thing you wish you could change about your life: be more direct, and learn to say NO.
32. What are you listening to right now: Adam Lambert - No Boundaries.
33. Have you ever talked to a person named Tom: no wor..
34. What's getting on your nerves right now: exam results..just that damn Complex Analysis.
35. Most visited webpage: Facebook and My Blog.
36. Whats your real name: Cheong Wen-Jun
37. Nicknames: Ah Jun, Jun Jun, Ice Cream, Dudu, Goon, Jun July August, Terrence,

38. Relationship Status: Single.
39. Zodiac sign: Libra. The one with the balancing wan..
40. Male or female: A dude
42. Middle School?: SMK USJ12
43. High school/college?: UTAR PJ
44. Hair colour: Dark brown.
45. Long or short: just recently became short.
46. Height: 5 ft 11.
47. Do you have a crush on someone?: nope.
48: What do you like about yourself?: my stupid brains!
49. Piercings: not yet? or no have forever.
50. Tattoos: just some pen ink.
51. Righty or lefty: Right is always right!


FIRSTS :
52. First surgery: nope.
53. First piercing: no.
54. First best friend: Standard 1..His name was Azraei =)
55. First sport you joined: Ping Pong.
56. First vacation: Melaka!
58. First pair of trainer: ages ago?

RIGHT NOW
59. Eating: nope.
60. Drinking: the available liquid in your mouth called saliva.
61. I'm about to: edit pictures with Photoshop.
62. Listening to: David Archuletta - Touch My Hands
63. Waiting on: time to pass..and to overcome it.



YOUR FUTURE :
64. Want kids?: yeah!
65. Get Married?: sure.
66. Career?: money maker of course!

WHICH IS BETTER :
67. Lips or eyes: Eyes.
68. Hugs or kisses: Hugs.=)
69. Shorter or taller: tall!
70. Older or Younger: I like older woman, but younger will do as well haha!
71. Romantic or spontaneous: Best of both worlds!
72. Nice stomach or nice arms: Double kill better.
73. Sensitive or loud: loud!
74. Hook-up or relationship: relationship!
75. Trouble maker or hesitant: not too much trouble =)



HAVE YOU EVER :
76. Kissed a stranger: ahh no.
77. Drank hard liquor: yea.
78. Lost glasses/contacts: nearly yup!
79. Sex on first date: I'll get married a virgin!
80. Broken someone's heart: I guess so..sorry =(
82. Been arrested: I'm by the law, seat belts always!
83. Turned someone down: I've being turned down more often HAHAHA!
84. Cried when someone died: No, just quiet.
85. Fallen for a friend: Yea.

DO YOU BELIEVE IN:
86. Yourself: Yes.
87. Miracles: YES.
88. Love at first sight: No.
89. Heaven: Yes.of course, I want to be there.
90. Santa Claus: As a fictional character, yup.
91. Kiss on the first date: ohh never.
92. Angels: Yes, they are among us, and some are our closest friends.




ANSWER TRUTHFULLY:
94. Had more than 1 girlfriend/boyfriend at once: to get ONE also susah adi...
95. Did you sing today?: while bathing.
96. Ever cheated on somebody?: ahh no.
97. If you could go back in time, how far would you go?: to form 1, secondary school tme.
98. If you could pick a day from last year and relive it, what would it be?: During December hols.
99. Are you afraid of falling in love?: a small quantity.
100. Posting this as 100 truths?: force to do it but what the heck haha!


2 comments:

job said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,做愛,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟

日月神教-向左使 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,正妹牆,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站